Overslaan en naar de inhoud gaan

Apple moedigt Adroid-gebruikers aan over te stappen

Van Android naar Apple in letterlijk een paar stappen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Met de digitale campagne Why Switch? laat Apple zien dat het heel makkelijk zou moeten zijn voor Android-gebruikers om over te stappen naar een iPhone.

related partner content for mobile comes here

Minimalistische tweedeling
In een minimalistische serie video’s, die elk vijftien seconden duren, wordt duidelijk dat het overzetten van bijvoorbeeld foto’s en muziek van een Android-telefoon naar een iPhone zo gebeurd is. Daarnaast zou een iPhone ook sneller zijn en meer veiligheid bieden rondom privacy.

In de campagne is een tweedeling te zien. Het gebied links stelt jouw telefoon voor, oftewel een Android-telefoon, terwijl het rechterdeel staat voor de iPhone. Met een paar stappen ben je letterlijk zo overgestapt naar Apple. In de video’s is namelijk te zien dat de hoofdrolspelers zeer gemakkelijk van het linkerdeel overstappen naar het rechterdeel.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De campagne is te zien via Facebook, Instagram, Twitter en het YouTube-kanaal van Apple. Bekijk hier de volledige serie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in