Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever met de meeste merken in Kantar Worldpanel Global Top 50

Meer dan 10 Unilever-merken staan in de wereldwijde top 50 van Kantar.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het Kantar Worldpanel doet jaarlijks onderzoek naar welke merken het meest worden gekocht door consumenten wereldwijd. 1 miljard huishoudens en 300 miljard koopbeslissingen in 39 landen zijn onderzocht. Het onderzoek neemt een tijdsperiode van 12 maanden voorafgaand aan november 2016 in beslag. Unilever is hofleverancier met 13 merken in de top 50, die voor het vijfde jaar op rij is uitgebracht door Kantar Worldpanel. Het gaat hierbij om merken als Knorr, Dove, Lux en Sunlight, die allemaal bij de bovenste 20 zijn geëindigd.

related partner content for mobile comes here

Waarden van belang


‘We zien steeds vaker dat mensen niet alleen een goed product met de juiste prijs willen kopen. Consumenten willen ook dat het product bij hun eigen waarden past’, zegt Keith Weed, Chief Marketing en Communications Officer bij Unilever. ‘We blijven investeren in merken, zodat ze blijven groeien en populairder worden, maar de merken moeten ook op een positieve manier bijdragen aan de maatschappij en het milieu.’

‘We zien steeds vaker dat mensen niet alleen een goed product met de juiste prijs willen kopen. Consumenten willen ook dat het product bij hun eigen waarden past’, zegt Keith Weed, Chief Marketing en Communications Officer bij Unilever. ‘We blijven investeren in merken, zodat ze blijven groeien en populairder worden, maar de merken moeten ook op een positieve manier bijdragen aan de maatschappij en het milieu.’

Bekijk hieronder welke merken nog meer in de top 20 zijn geëindigd.

20. Sprite
19. Tide
18. Pepsodent
17. Palmolive
16. Danone
15. Downy
14. Sunlight
13. Lux
12. Dove
11. Knorr
10. Sunsik
9. Nestlé
8. Indomie
7. Lay’s
6. Nescafé
5. Pepsi
4. Maggi
3. Lifebuoy
2. Colgate
1. Coca Cola

Bekijk hier het volledige overzicht van Kantar. 
 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in