Overslaan en naar de inhoud gaan

VPRA komt terug met de Dutch PR Awards

Welk bureau komt met de beste PR-cases van 2016-2017?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De voorbereidingen voor de Dutch PR Awards 2017 zijn begonnen. Deze vakprijzen voor de PR- en communicatiebranche worden uitgereikt door pr-brancheorganisatie VPRA aan PR-cases die het beste bewezen resultaat hebben bereikt.

related partner content for mobile comes here

Onderbreking

De Dutch PR Awards, die verschillende categorieën bestrijken, worden op 14 september in Amsterdam uitgereikt aan de bureaus met de beste PR-cases van 2016-2017. Het is de vijfde editie van de award, na een onderbreking in 2016.

VPRA-voorzitter Huib Bannier: ‘Het wordt een bijzondere dag waarop we trots mogen zijn op ons eigen werk, op het werk van de ander, en op ons mooie vak.’

Categorieën

De aankomende editie zijn er in vier categorieën awards te behalen: business to consumer, business to business, non-profit en de mvo-award.

Mvo-award

De VPRA wil met de speciale mvo-award bureaus inspireren om PR-expertise in te zetten bij projecten met maatschappelijke relevantie. Tevens wil de VPRA non-profit organisaties oproepen om samen met PR- en communicatiebureaus tot nieuwe initiatieven en ideeën te komen.

De winnaar in deze categorie ontvangt een cheque ter waarde van 25.000 euro van de Stichting Auspiciën, teneinde het idee te realiseren.

De inschrijving gaat binnenkort van start.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in