Overslaan en naar de inhoud gaan

AutoWeek geeft autotypes mensennamen in nieuwe campagne

De auto wordt op deze manier heel persoonlijk.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

AutoWeek biedt een platform waar alle informatie over occasions samenkomt: online zoeken, gratis kentekenrapportage, schadehistorie, hulp bij aankoop. Wubbe ontwikkelde, in samenwerking met Fox on the Run, een campagne om traffic naar de site te genereren. De campagne laat aan de hand van autotypes die ook mensennamen zijn, zien dat AutoWeek je dichter bij de auto brengt die het best bij je past. Op deze manier wordt bijvoorbeeld een Seat Leon een Seat Leon de Vries. Het is de eerste campagne die Wubbe voor AutoWeek ontwikkelde en deze wordt uitgerold op radio, in print, social en online.

related partner content for mobile comes here

Credits


Medium: Print, radio, social, online
Opdrachtgever: AutoWeek
Bureau: Wubbe/Fox on the Run
Creatie: Marc van der Haar, Kevin Gozems
Strategie: Gilbert Witjes
Productie online: Bas van Haren
Fotografie: Aad Hoogendoorn
Geluid: SoundCircus
Verantwoordelijk bij klant: Nick Thole, Nienke Leuftink

Strategie: Gilbert Witjes


Productie online: Bas van Haren
Fotografie: Aad Hoogendoorn
Geluid: SoundCircus
Verantwoordelijk bij klant: Nick Thole, Nienke Leuftink


Geluid: SoundCircus
Verantwoordelijk bij klant: Nick Thole, Nienke Leuftink


Verantwoordelijk bij klant: Nick Thole, Nienke Leuftink

Verantwoordelijk bij klant: Nick Thole, Nienke Leuftink

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in