Overslaan en naar de inhoud gaan

De Persgroep en BrandDeli gaan breder en intensiever samenwerken

De samenwerking wordt op verschillende vlakken uitgebreid.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Sinds eind 2016 werken BrandDeli en de Persgroep Nederland al samen op het gebied van online video. BrandDeli is de salespartner van het video platform van MyChannels.

Vandaag kondigen ze een 'nog ambitieuzere partnership' aan. Zij gaan samen de exploitatie van de videocontent verder combineren, beginnen met een koppeling van display advertising en willen samen optrekken in het ontwikkelen van multimediale concepten voor adverteerders.

related partner content for mobile comes here

Daarmee willen ze grote stappen maken op drie cruciale velden: het kunnen aanbieden van een videoplatform met een substantieel (groeiend) volume, waarin verschillende doelgroepen goed vertegenwoordigd zijn en adverteerders verzekerd zijn van een omgeving met kwalitatieve en relevante content.

Zo ziet de samenwerking eruit:


- BrandDeli gaat de verkoopactiviteiten van dit gecombineerde in-stream video platform voor haar rekening nemen. 

- De Persgroep doet de online verkoop van display advertising voor BrandDeli. Deze combinatie biedt de adverteerder de mogelijkheid om digitaal meer impact te maken.


- De Persgroep doet de online verkoop van display advertising voor BrandDeli. Deze combinatie biedt de adverteerder de mogelijkheid om digitaal meer impact te maken.

- De Persgroep doet de online verkoop van display advertising voor BrandDeli. Deze combinatie biedt de adverteerder de mogelijkheid om digitaal meer impact te maken.

- Beide partijen gaan intensiever optrekken op het gebied van multimediale concepten voor merken. De mogelijkheden van de Persgroep’s MediaLab en BrandDeli’s Brand Partnershipteam moeten hierin vaker gecombineerd worden.

'Nederlandse mediapartijen moeten samen optrekken'


Allard Ruyl, CEO BrandDeli: “Samenwerken zit in ons DNA. Ook onze zenders hebben de samenwerking met de Persgroep op contentvlak al eerder opgezocht. Zo werken Eurosport, 24Kitchen en TLC al langer samen met AD.nl.

Dankzij deze slimme koppeling met de Persgroep zetten we weer een stap om het versnipperde Nederlandse aanbod van kwalitatieve video content bereikbaarder en bruikbaarder te maken. Wij hebben ervaren hoe adverteerders het waarderen om te werken via één betrouwbaar loket.'


Dankzij deze slimme koppeling met de Persgroep zetten we weer een stap om het versnipperde Nederlandse aanbod van kwalitatieve video content bereikbaarder en bruikbaarder te maken. Wij hebben ervaren hoe adverteerders het waarderen om te werken via één betrouwbaar loket.'

Dankzij deze slimme koppeling met de Persgroep zetten we weer een stap om het versnipperde Nederlandse aanbod van kwalitatieve video content bereikbaarder en bruikbaarder te maken. Wij hebben ervaren hoe adverteerders het waarderen om te werken via één betrouwbaar loket.'

Erik Roddenhof, CEO de Persgroep Nederland: 'Wij hebben al langer in de markt geroepen dat Nederlandse mediapartijen samen moeten optrekken. In het huidige landschap dé manier om meer impact te maken. Na onze eerste periode van kennismaken, merken wij beiden dat we een stap verder willen gaan. De markt zal nu gaan profiteren van de combinatie van BrandDeli’s sterke video DNA en het grote bereik en autoriteit van onze nieuwsmerken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in