Nieuwe vormen split screen advertising IP


Producten van de adverteerders worden geïntegreerd in de look & feel van het programma Idols. In het RTL-4 programma is te zien hoe de Rexona-bus links in beeld neerdaalt op de 'Idols'-stip en is het geluid van de verstuiver te horen.
Per 1 december aanstaande wordt met Mitsubishi een tweede nieuwe vorm van split screen advertising geïntroduceerd. In Idols wordt de combinatie gemaakt tussen advertentie en wedstrijdmoment. Tijdens het programma wordt direct na het oproepen tot stemmen op de favoriete zanger of zangeres, een commercial getoond waarbij de Mitsubishi Colt door het scherm heen komt. De Colt is de hoofdprijs van deze sms-actie.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWillem Jan Oosterveld, communicatiebaas bij Mitsubishi, zegt dat het concern Idols als ‘ideaal platform’ ziet om de verkopen van de Mitsubishi Colt een verdere impuls te geven.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid