ALLXS met reeks glossy festivalgidsen


Al op maandag 21 november is de ‘Grote Gids’ als gelumbeckte uitgave op ansichtkaartformaat verkrijgbaar. Ook de verschillende uitgaven voor de festivals Motel Mozaïque, Metropolis Rotterdam en het zelf geproduceerde Paradiso-event Kink FM NightLiveXS Awards 2006 gaan de verschijningsvorm van mini-glossy krijgen.
In de opzet van LiveXS Popmagazine en voor de krantenuitgaven van A Campingflight to Lowlands Paradise zal in 2006 niets veranderen.
Uitgever Klaas Leegwater: ‘Het is een feit dat het aantal verdeelpunten waar de doelgroep van livemuziekliefhebbers samenkomt, beperkt is. Juist op deze punten is het belangrijk op meerdere plaatsen zichtbaar te zijn. Middels een handzamer formaat, een hogere omvang en een andere pagina-indeling wordt het eindproduct gewoon sterker.’
ALLXS heeft inmiddels per 1 oktober Vincent van Petten als marketing- en salesmanager aangenomen. Voorheen werkte van Petten voor business to business-uitgever Arko Media in Nieuwegein. Voor LiveXS Popmagazine coordineert hij eveneens het Lezerskringonderzoek 2005 dat dit weekend startte.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid