Nieuwe mindstyle glossy Pit magazine
De Groningse uitgever Bladkever vindt dat er in de markt voor vrouwenbladen ruimte is voor een no-nonsense titel over mensen en de keuzes die zij maken. Pit richt zich op vrouwen tussen de 35 en 45 jaar en brengt levensverhalen van mensen die de lezeres moeten inspireren om nieuwe wegen in te slaan of te overwegen.
In Pit staan levensverhalen in de vorm van interviews, reportages en achtergrondartikelen, ‘maar met veel praktische informatie en ontdaan van de franje die elders in een glossy wordt getoond’.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe glossy gaat tweemaandelijks verschijnen met een totale oplage van 40 duizend exemplaren. Het tijdschrift is met een startoplage van 25 duizend exemplaren in de kiosk en boekhandel verkrijgbaar en wordt ook naar kwalitatieve huisadressen van vrouwen uit de doelgroep gestuurd.
Hoofdredacteur ad interim is zelfstandig bladenmaker Alexander Nijeboer.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid