Overslaan en naar de inhoud gaan

Goodby, Silverstein uit Volvo-pitch

Goodby, Silverstein & Partners heeft zich teruggetrokken uit Volvo's wereldwijde review ter waarde van 150 miljoen dollar. 180 Amsterdam is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Goodby is uit de review gestapt omdat ze een ander auto-account op het oog heeft en zich niet kon identificeren met Volvo. Mogelijk gaat het bureau nu pitchen op Hyundai Motor America, dat vorige week vrijdag bekendmaakte afscheid te nemen van The Richards Group.

related partner content for mobile comes here

Toen Goodby ging meedoen aan de review werd aangenomen dat het bureau dit deed als partner van zusterbureau 180 Amsterdam. Het werd gezien als grotere mogelijkheid om 180 te laten winnen. Het Amsterdamse bureau, met een klein kantoor in Los Angeles, gaat nu alleen door in de review.

Andere kanshebbers zijn Publicis Groupe's Fallon, Havas' Arnold, independent Nitro en het huidige bureau Euro RSCG. Eind maart zijn de laatste presentaties.

Bron: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in