Camel-merk voor vrouwen
Maar er is weer eens goed nieuws voor rokers, vooral voor vrouwen. R.J. Reynolds Tobacco voegt een vrouwenmerk toe aan het toch al rijke portfolio.
New York Times maakte melding van dit heuglijke feit.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuDaar is ten eerste Camel No. 9 waarvan de naam moet refereren aan Chanel No. 5 en het liedje 'Love Potion No. 9'. De leus bij de sigaret: "Light and luscious". Volgens m'n vertaalprogramma is dat 'Licht & Zinnelijk'.
Camel trok tot op heden maar 30 procent vrouwelijke kopers, tegen bijvoorbeeld Marlboro 40 tot 50 procent. Dat moet veranderen.
De bureaus Agent 16 in New York en Gyro Worldwide in Philadelphia doen de introductie, die tussen de 25 en 50 miljoen dollar kost.
Trouwens, het zoeken naar de website van de sigaret was tevergeefs. Er mag weinig meer in tabaksreclame. Maar je kunt je merk wel beschrijven in Wikipedia.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid