Overslaan en naar de inhoud gaan

Buitenreclamecampagne voor Grolsch-fles

Grolsch introduceert dit kwartaal een exclusieve groene Grolsch fles als vervanger van het bruine pijpje. De bierbrouwer komt daarom met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarnaast verschijnen er deze week spectaculars op straat. In Amsterdam, Utrecht en Enschede heeft JCDecaux een aantal abri’s en Mupi’s voorzien van een koelkastdeur of speciale lichteffecten.

related partner content for mobile comes here

Op zeven locaties heeft JCDecaux op de abri- en Mupi-plaatsen koelkastdeuren gemonteerd. Doordat deze 3D zijn en een aluminium kleur hebben, lijken ze net echt. Ook kunnen de nieuwsgierige reizigers de deur openen om te zien wat er in de koelkast staat: het bier van Grolsch in de nieuwe groene fles.

Verder wordt de nieuwe fles in Amsterdam, Utrecht en Enschede op 20 locaties extra belicht. Door het toepassen van een speciale lichttechniek, waarbij tussen twee dunne lagen vinyl een ultradunne lamp is geplaatst, kunnen de flesjes en de tekst op het affiche apart van elkaar oplichten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in