Buitenreclamecampagne voor Grolsch-fles


Daarnaast verschijnen er deze week spectaculars op straat. In Amsterdam, Utrecht en Enschede heeft JCDecaux een aantal abri’s en Mupi’s voorzien van een koelkastdeur of speciale lichteffecten.
Op zeven locaties heeft JCDecaux op de abri- en Mupi-plaatsen koelkastdeuren gemonteerd. Doordat deze 3D zijn en een aluminium kleur hebben, lijken ze net echt. Ook kunnen de nieuwsgierige reizigers de deur openen om te zien wat er in de koelkast staat: het bier van Grolsch in de nieuwe groene fles.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVerder wordt de nieuwe fles in Amsterdam, Utrecht en Enschede op 20 locaties extra belicht. Door het toepassen van een speciale lichttechniek, waarbij tussen twee dunne lagen vinyl een ultradunne lamp is geplaatst, kunnen de flesjes en de tekst op het affiche apart van elkaar oplichten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid