Excuses Unilever voor te scherp mesje
Unilever heeft 200.000 gezinnen schriftelijk excuses aangeboden omdat het bedrijf die een scherp mesje had toegestuurd. Het mesje was…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens een woordvoerster van Unilever hebben vijftig ouders geklaagd. Drie kinderen moesten zich bij de huisarts melden met verwondingen door het mesje.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De marketingbrief ging in de tweede week van januari de deur uit. Bijgevoegd zat het mesje, met een plastic handvat waarop een pinguin staat en een metalen, gekarteld lemmet.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet was volgens Unilever scherper dan voorzien. De mensen die hebben geklaagd, kregen een knuffelbeest als troost (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid