Overslaan en naar de inhoud gaan

Waarom zien consumenten jouw nieuwe producten niet?

Gisteravond zag ik het op tv: Dove Summer Lotion is verkozen tot het meest innovatieve product door consumenten. Maar vorige week verscheen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het onderzoek werden consumenten gevraagd naar net geïntroduceerde vernieuwende producten. Consumenten noemden producten zoals Senseopads en Pringles het vaakst op, terwijl deze producten al tijden verkrijgbaar zijn. Volgens het onderzoek zien consumenten vaak het product niet als nieuw omdat dikwijls alleen om een nieuwe verpakking of smaak gaat. Het bericht kan je lezen.

related partner content for mobile comes here

Slaan de reclamebureaus de plank volledig mis bij de introductie van nieuwe producten? Behalen grote en dure reclamecampagnes hun doel niet? Of kan het niet zo zijn dat nieuwe producten gewoon nog geen hoge top of mind positie hebben bij consumenten? En dat het duurt gewoon een tijd voordat nieuw geïntroduceerde producten in het geheugen van mensen gaat zitten? Veel leuker is om te weten wat Dove nou zo goed heeft gedaan? is het gewoon dat we zo vrolijk worden van een zomers gevoel?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in