Overslaan en naar de inhoud gaan

Vodafone met reclame op gsm

Vodafone Nederland introduceert reclame op mobieltjes als onderdeel van haar Mobile Plus strategie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vodafone begint in samenwerking met partner I-Wood met een propositie voor twee segmenten in de zakelijke markt: verzekeringsagenten en apothekers. Zij krijgen toegang tot gratis vakinhoudelijke informatie, gecombineerd met reclame, op hun mobiele telefoon.

related partner content for mobile comes here

Jeroen Hoencamp, directeur zakelijke markt Vodafone Nederland: 'Reclame en mobiele telefonie zijn een winnende combinatie want zowel adverteerders als klanten profiteren van dit soort nieuwe diensten.’

De reclame en gratis informatie voor verzekeringsagenten worden geleverd door het Dutch Insurance Network (DIN), waardoor ze direct mobiel kunnen beschikken over relevante klantinformatie of financiële rekenmodellen. Apothekers ontvangen reclame en informatie van een uitgever in de gezondheidszorg.

Vodafone Nederland wil dit mobiele reclamemodel uitbreiden naar andere gebruikersgroepen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in