Vodafone met reclame op gsm
Vodafone begint in samenwerking met partner I-Wood met een propositie voor twee segmenten in de zakelijke markt: verzekeringsagenten en apothekers. Zij krijgen toegang tot gratis vakinhoudelijke informatie, gecombineerd met reclame, op hun mobiele telefoon.
Jeroen Hoencamp, directeur zakelijke markt Vodafone Nederland: 'Reclame en mobiele telefonie zijn een winnende combinatie want zowel adverteerders als klanten profiteren van dit soort nieuwe diensten.’
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe reclame en gratis informatie voor verzekeringsagenten worden geleverd door het Dutch Insurance Network (DIN), waardoor ze direct mobiel kunnen beschikken over relevante klantinformatie of financiële rekenmodellen. Apothekers ontvangen reclame en informatie van een uitgever in de gezondheidszorg.
Vodafone Nederland wil dit mobiele reclamemodel uitbreiden naar andere gebruikersgroepen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid