Geschillencommissie voor internetklachten
Klanten van internetaanbieders kunnen vanaf mei met hun klachten terecht bij een nieuwe geschillencommissie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Klachten moet dan sneller en beter worden afgehandeld dan nu het geval is, vindt de Consumentenbond. De geschillencommissie werkt samen met KPN, Speedlinq, Orange, Tiscali, UPC, Casema en @Home. Het is de bedoeling dat andere providers zich ook bij het initiatief aansluiten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens de bond is er twee jaar onderhandeld over de commissie. Ook de algemene voorwaarden van de internetproviders zijn daarbij aan bod gekomen. Dit heeft geleid tot voorwaarden die voor alle aanbieders gelden. Dit is volgens de belangenorganisatie voor consumenten belangrijk, omdat het eerlijke concurrentie tussen verschillende aanbieders mogelijk maakt (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid