Overslaan en naar de inhoud gaan

Netprofiler en All-in-Solo winnen De Speld

De jaarlijkse zoekmachinemarketing award De Speld is gewonnen door online marketingbureau Netprofiler en haar klant rijschool All-in-Solo.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens de jury van De Speld heeft de samenwerking tussen de twee bedrijven een grote impuls heeft gegeven aan de online activiteiten van All-in-Solo, door goed te optimaliseren op het mobiele kanaal, door het lokaal maken van landingspagina's en door een geslaagde SEA-campagne. De focus is gericht op daadwerkelijke sales die door middel van grote aantallen lokaalgebonden landingspagina’s resulteren in een beter rendement vanuit search.

related partner content for mobile comes here

Rinus Verheij en Arend Verheij van All-in-Solo zien de award als een terechte beloning. 'Door de chemie met de mensen bij Netprofiler, die net als ons voorop willen lopen met de nieuwste online mogelijkheden, hebben we fantastische resultaten geboekt die tot deze award hebben geleid.'

De klantcase werd gepresenteerd door Wouter Veenboer, search consultant bij Netprofiler. 'Deze prijs is een bevestiging dat effectieve zoekmachinemarketing en traffic optimalisatie hand in hand gaan met een goede user experience van de site en slim gebruik van web analytics. De case laat zien dat ook middelgrote organisaties op het hoogste niveau zoekmachinemarketing kunnen bedrijven en daar een grote groei mee kunnen realiseren.'

De vijfkoppige jury bestond uit Aart Wallet (No-Search), Ruud Kok (dotSearch), Mathieu Burgerhout (Webshoptimizer), Keesjan Deelstra (Interneteffect) en Marieke Verdonk (hoofdredacteur Twinkle).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in