Overslaan en naar de inhoud gaan

Nationaal sociale media monitor onderzoek

Universiteit Amsterdam en Nelissen Media Consult beginnen een jaarlijks nationaal sociale media monitor onderzoek.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het eerste jaarlijkse wetenschappelijke onderzoek naar het effect van sociale media op organisaties is inmiddels van start gegaan. De wetenschappers willen weten welke invloed sociale media op ons functioneren heeft, of ze ons helpen of juist niet en hoe we dat mee naar ons werk en weer naar huis nemen.

related partner content for mobile comes here

In dit onderzoek richten de UvA en Nelissen zich op de functies die sociale media kunnen hebben voor organisaties. Zijn sociale media alleen het volgende medium wat informatievoorziening betreft of wordt dialoog juist bevorderd met gebruik van sociale media?

Het onderzoek is gericht op iedereen die gebruik maakt van een of meerdere vormen van sociale media en die daar op zijn of haar werk ook gebruik van maakt of zou willen maken. Door het onderzoek ieder jaar te houden, willen beide partijen ook in kaart brengen hoe de rol van sociale media zich de komende jaren zal gaan ontwikkelen.

Op staat de online vragenlijst. De uitkomsten worden begin april verwacht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in