VosLibert begint trade- en shopperbureau
VosLibert komt met een eigen trade- en shopperbureau met de naam ChannelUp.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het bureau wil daarmee inspelen op de 'stormachtige ontwikkeling van trade- en shoppercommunicatie'. ChannelUp richt zich vooral op tradecommunicatie en shopperactivatie, ofwel 'op het spel tussen fabrikanten, retailers en shoppers'. ChannelUp is een reclamebureau dat fabrikanten wil helpen van strategie tot en met uitvoering.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
ChannelUp werkt onder andere voor FrieslandCampina, Nestlé, Royaan (van Dobben & Kwekkeboom), CêlaVíta, Grolsch en Foodprints (Zonnatura). Het bureau maakt deel uit van de VosLibert communicatiegroep in Leeuwarden, waar ook VosLibert communicatie en NieuweCode (internet) toe behoren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid