Overslaan en naar de inhoud gaan

Meerderheidsbelang Harding in Slam!FM

Lex Harding neemt met zijn investeringsmaatschappij 2HMedia een meerderheidsbelang in de radiozender Slam!FM. Ook Ruud Hendrik is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Harding: ‘Ik ben ontzettend blij met deze kans om na Veronica en Radio
538 nogmaals een toonaangevend jongerenmerk te kunnen uitbouwen.
Jongeren zijn de afgelopen periode wederom door veel spelers in
onze industrie vergeten. Daar gaan wij verandering in brengen.’

related partner content for mobile comes here

Hendriks: ‘De dance is de laatste jaren een van mijn grote passies. Als je die mag combineren met fascinatie voor radio dan ben je een zeer bevoorrecht mens. Vanaf onze eerste gesprekken voelde ik dat dit een geweldig project kan
worden. Het kostte weinig moeite mijn partners daarvan te overtuigen.'

Duncan Stutterheim, oprichter van ID&T, geft aan dat zijn bedrijf heel bewust heeft gekozen voor een partner met veel radio-ervaring. ‘Dat is voor de continuïteit en uitbouw van Slam!FM beter dan alleen een zak met geld. ID&T blijft een substantiële aandeelhouder.'

Partijen streven er naar de transactie voor 1 december af te ronden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in