Overslaan en naar de inhoud gaan

Young Spice

Procter & Gamble is aan het proberen om zijn aftershavemerk Old Spice van een jonger imago te voorzien.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is aan het proberen om zijn aftershavemerk van een jonger imago te voorzien.

related partner content for mobile comes here

Om jongere mannen naar het merk toe te trekken associeert het zich tegenwoordig onder meer met (autoraces) Het reclamebureau van Old Spice, , heeft vier microsites bedacht met interactieve content gericht op mannen tussen 16 - 24. Eén daarvan speciaal voor .

Op de site een 'rich media experience' (jaja) voor mannen tussen de 16 en 24. Zoals interiews met en een blog door de door Old Spice gesponsorde coureur Tony Stewart, een serie filmpjes 'In Hot Pursuit of Fans', waarin frisse jonge meiden NASCAR fans interviewen en 'cheat codes' voor het Total Team Control game waarin Old Spice uiteraard product placement heeft.

Een tweede site, , bevat onder meer content van het muziekblad Spin. Op dit moment staan er vier opkomende bandjes op en kun je er tracks beluisteren via Apple's iTunes. Met codes van Old Spice producten kun je er songs downloaden.

Tot slot hebben ze nog de sites en bedacht. In het ene filmpje danst een strakke meid met veel buik, heup, bil en zweet in een nachtclub, in het andere danst er een minder aantrekkelijke jongeman doorheen. Pay off: when she's hot, she's sexy. When you're hot, you stink. En kun je je maar beter met Old Spice bespuiten.

Je kunt de filmpjes zelf editen en het geheel is natuurlijk viraal bedoeld. Maar hoeveel naar Old Spice riekende mannen gaat dit nu opleveren?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in