Mediamatic schrijft Doen Pitch uit
‘Kom je ook?’ wil bezoekers inspiratie en de moed geven om zelf nieuwe vormen van participatie toe te passen in museum, podium, archief of andere culturele instelling. Tijdens de Doen Pitch presenteren culturele instellingen en mediamakers innovatieve ideeën. Het publiek en de jury bepalen twee winnaars, die ieder hun idee met experts uitwerken en kans maken op financiering van hun project. Een groot aantal vorige pitchers kreeg inmiddels subsidie. Meedoen aan de Doen Pitch gaat via www.mediamatic.net/doenpitch.
Verder in het programma: Sara Barron (The Moth, NY) over ‘The Art of Storytelling’, Pieter-Matthijs Gijsbers over verhalen in het Openlucht Museum, Karlijn Ribbers over rockONroll stories, Petra Katzenstein over de LSD-methode voor suppoosten, Wijnand Stomp, het ANP foto archief 3.0, de allerbeste rondleiders van Foam, Tropenmuseum en Rijksmuseum en meer.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaBezoekers kunnen een gratis ticket (t.w.v. 99 euro) voor ‘Kom je ook’ winnen door zelf een verhaal in te zenden voor de online Sterke Verhalenwedstrijd. De 40 best bekeken verhalen op YouTube verdienen een vrijkaart.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid