Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediamatic schrijft Doen Pitch uit

Hoe kunnen culturele instellingen storytelling inzetten om meer contact te maken met het publiek? Daarvoor organiseert de culturele…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

wil bezoekers inspiratie en de moed geven om zelf nieuwe vormen van participatie toe te passen in museum, podium, archief of andere culturele instelling. Tijdens de presenteren culturele instellingen en mediamakers innovatieve ideeën. Het publiek en de jury bepalen twee winnaars, die ieder hun idee met experts uitwerken en kans maken op financiering van hun project. Een groot aantal vorige pitchers kreeg inmiddels subsidie. Meedoen aan de Doen Pitch gaat via .

related partner content for mobile comes here

Verder in het programma: Sara Barron (The Moth, NY) over ‘The Art of Storytelling’, Pieter-Matthijs Gijsbers over verhalen in het Openlucht Museum, Karlijn Ribbers over rockONroll stories, Petra Katzenstein over de LSD-methode voor suppoosten, Wijnand Stomp, het ANP foto archief 3.0, de allerbeste rondleiders van Foam, Tropenmuseum en Rijksmuseum en meer.

Bezoekers kunnen een gratis ticket (t.w.v. 99 euro) voor ‘Kom je ook’ winnen door zelf een verhaal in te zenden voor de online Sterke Verhalenwedstrijd. De 40 best bekeken verhalen op YouTube verdienen een vrijkaart.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in