McDonald’s start campagne over goed werkgeverschap
Vandaag start de meerjarencampagne met de boodschap ‘Werken bij McDonald’s Daar mag je trots op zijn’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Eén van de uitgangspunten van McDonald’s is de ontwikkeling van medewerkers, maar veel mensen weten maar weinig over de fastfoodgigant als werkgever, zo constateert het bedrijf zelf. De campagne heeft daarin daarom als doel een bredere bekendheid te geven aan McDonald’s als werkgever en daarmee verder te bouwen aan het merk als het gaat om goed werkgeverschap. De campagne bestaat uit een tv-commercial, een online-campagne en een intern communicatieprogramma.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid