Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM TripShake-app: Mobiele manier om een bestemming te vinden

De nieuwe TripShake-app van KLM biedt iPhone- en Android-gebruikers een leuke manier om de vele mogelijkheden voor een volgende vakantie te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe TripShake-app van KLM biedt iPhone- en Android-gebruikers een leuke manier om de vele mogelijkheden voor een volgende vakantie te verkennen. Door even met de telefoon te schudden, verschijnt er een KLM-bestemming en een ticketprijs.

related partner content for mobile comes here

Op KLM.com kunnen klanten reisinspiratie opdoen in de KLM Reisgids. Als onderdeel van de multichannelstrategie van KLM is het nu ook mogelijk om met de TripShake-app via een mobiele telefoon toekomstige bestemmingen te verkennen, waar en wanneer de gebruiker maar wil.

De KLM TripShake-app biedt de mogelijkheid om een continent en reisdata te selecteren. Deze opties kunnen natuurlijk ook worden opengelaten. Door even met de telefoon te schudden, verschijnt er een van meer dan 100 bestemmingen. Voor meer suggesties kan de telefoon telkens opnieuw worden geschud, totdat de ideale bestemming is gevonden. Naast de bestemming wordt ook het laagste tarief voor een retourvlucht getoond. De gebruiker kan de uitkomst delen via social media en de vlucht eventueel meteen boeken.

De iPhone app is nu beschikbaar in het Engels, Nederlands en Duits en kan gratis worden gedownload. De Android-versie volgt begin volgende week.

;" title="MobileMarketingNl#5666245810515029938&;">

;" title="MobileMarketingNl#5666245833779842002&;">


- Posted using BlogPress from my iPhone

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in