Overslaan en naar de inhoud gaan

Jumbo, KLM, Wehkamp genomineerd voor Beste Marketingbedrijf

Afgelopen donderdag heeft een jury uit 20 genomineerden 13 finalisten geselecteerd voor de Nima Awards 2011. Jumbo, KLM en Wehkamp maken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

KLM is ook genomineerd in een tweede categorie, die van Beste Digitale Marketing. De worden uitgereikt in vier categorieën.

related partner content for mobile comes here

De finalisten in de categorie Beste Marketingbedrijf van het jaar:
• Jumbo Supermarkten
• KLM
• Wehkamp

De finalisten in de categorie Duurzaam Ondernemen zijn:
• Arla
• DSM
• PLUS
• Ricoh

De finalisten in de categorie Klantgericht Ondernemen zijn:
• Coolblue
• Seats2Meet
• VanMoof

De genomineerden in de categorie Digitale Marketing:
• Eliza was here
• KLM
• Vodafone

De verkiezing is . Alle genomineerden zullen die avond moeten strijden om de winst, want het publiek bepaalt samen met de jury de winnaars.

Vorig jaar won Bavaria de titel Beste Marketingbedrijf. Wehkamp was toen ook genomineerd. Dance4life won toen in de categorie Duurzaam Ondernemen, PepsiCo in de categorie Klantgericht Ondernemen, en Albert Heijn (Appie) voor Digital Marketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in