Overslaan en naar de inhoud gaan

(campagne) Coke-fles met je eigen naam erop

Coca-Cola doet iets opmerkelijks in Australië, wat voor online buzz zorgt. Het ‘Share A Coke’-project begon low profile waarbij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens zijn er duizenden foto’s en mentions online verschenen met speculaties wat de flessen met de namen erop zouden kunnen betekenen.

related partner content for mobile comes here

Een week later maakte Coca-Cola bekend dat er flessen op de markt komen met als ‘merk’ de 150 populairste Australische namen.

Consumenten kunnen een blikje cola virtueel delen op Facebook en er zijn tekstschrijvers door het colamerk aangesteld die nummers gebaseerd op de namen schrijven. Mensen met minder voorkomende namen kunnen blikjes customizen in kiosken in winkelcentra. Deelnemers maken ook kans hun naam terug te zien op het in Sydney.

zal een aantal maanden lopen, via verschillende media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in