
De SBS zenders 16,5 pct. In het avondtijdvak behaalden de publieke omroepen een marktaandeel van 30,8 pct en moesten daarmee ook de zenders van RTL Nederland voorlaten, die 34,2 pct hadden. De SBS zenders 20,1 pct. In week 40 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 189 minuten.
RTL4 was marktleider in het avondtijdvak met 20,8 pct, Nederland 1 had 18,6 pct en SBS6 10,0 pct. Best bekeken programma was weer The Voice of Holland met 3.298.000 kijkers. Ik Hou Van Holland (2.825.000 kijkers) en Ushi and the Family (2.420.000) staan tweede en derde, waarmee RTL4 de hele top 3 bezet.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee