Marktaandeel Albert Heijn gegroeid
Dat meldt het supermarktconcern op basis van voorlopige cijfers van marktonderzoeksbureau Nielsen. Het marktaandeel van Albert Heijn was gemiddeld in 2010 33,5 procent. In 2009 was dit nog 32,8 procent.
De supermarktketen is al jaren de grootste in Nederland. Later deze maand zal Nielsen de definitieve marktaandelen bekendmaken.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisMoederconcern Ahold maakte vanochtend een geconsolideerde netto-omzet bekend van 7 miljard euro over het vierde kwartaal van 2010. Ahold realiseerde een sterke omzetontwikkeling in al zijn markten. Volgens het concern vormt 'de omgeving nog altijd een uitdaging, waarbij de consument waar voor zijn geld wil en prijsacties een grote rol spelen, met name in de Verenigde Staten'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid