Marketeers zijn negatieve berichtgeving zat
Van de ruim 1000 respondenten vindt dus bijna driekwart dat de berichtgeving over de crisis te negatief is. 65 procent gelooft zelfs dat de media deels de oorzaak zijn van de economische crisis door de negatieve berichtgeving.
De ondervraagde marketeers geloven er sterk in dat marketeers zelf een rol kunnen spelen in het ombuigen van het negatieve sentiment (61 procent). Bijna alle ondervraagden (83 procent) zijn het eens met de stelling dat het hoog tijd is voor goed nieuws.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaUit eerder onderzoek, uitgevoerd door Blauw Research in opdracht van WefSelect, bleek dat interim-marketeers positief gestemd zijn en veel mogelijkheden zien in de huidige markt. Ondanks de economische neergang gaf 45 procent van de ondervraagden aan de nabije toekomst rooskleurig tegemoet te zien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid