Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketeers zijn negatieve berichtgeving zat

74 procent van de marketeers vindt dat de berichtgeving over de crisis te negatief is. Zo zegt bemiddelingsbureau WerfSelect. Het bureau…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van de ruim 1000 respondenten vindt dus bijna driekwart dat de berichtgeving over de crisis te negatief is. 65 procent gelooft zelfs dat de media deels de oorzaak zijn van de economische crisis door de negatieve berichtgeving.

related partner content for mobile comes here

De ondervraagde marketeers geloven er sterk in dat marketeers zelf een rol kunnen spelen in het ombuigen van het negatieve sentiment (61 procent). Bijna alle ondervraagden (83 procent) zijn het eens met de stelling dat het hoog tijd is voor goed nieuws.

Uit , uitgevoerd door Blauw Research in opdracht van WefSelect, bleek dat interim-marketeers positief gestemd zijn en veel mogelijkheden zien in de huidige markt. Ondanks de economische neergang gaf 45 procent van de ondervraagden aan de nabije toekomst rooskleurig tegemoet te zien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in