Overslaan en naar de inhoud gaan

Margriet van Zijl verlaat Koninklijke Auping

Haar taken worden tijdelijk waargenomen door Harry Gruben, directeur operations bij Auping.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Margriet van Zijl, in januari 2013 als directeur marketing & innovatie bij Koninklijke Auping in Deventer, verlaat het bedrijf officieel per mei aanstaande. Maar zij heeft haar taken en verantwoordelijkheden net overgedragen. Van Zijl: &;Ik heb zojuist afscheid genomen, ik kom niet meer op kantoor.&;

related partner content for mobile comes here

Van Zijl zegt trots te zijn op wat ze in drie jaar heeft neergezet bij Auping. &;Er is een innovatie-roadmap gemaakt en het fundament staat, met een duidelijk merkbeeld en -positionering. Auping groeit weer.&; De reden voor haar vertrek is een verschil van inzicht over de tempo van de implementatie. &;Als je een merk aan het bouwen bent, wil je sneller. Daar was iets teveel discussie over.&;

Wat is er dan veranderd? Auping was volgens Van Zijl een heel onopvallend, grijs en oubollig merk dat naar binnen gericht was. De positionering &;Ik wil goed slapen voor een energieke dag&; is volgens Van Zijl nu consequent doorgevoerd en afgestemd op de juiste doelgroep.

Haar taken worden tijdelijk waargenomen door Harry Gruben, directeur operations bij Auping. Hoe (intern of extern) of wanneer Van Zijl definitief wordt opgevolgd is nog niet duidelijk.

Van Zijl beraadt zich op haar volgende carrièremove. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in