Overslaan en naar de inhoud gaan

Makelaar van het jaar verkoopt wél

Woningadviseurs uit Zeist mag zich Woningmakelaar van het jaar 2012 noemen. De digitaal gedreven makelaarsorganisatie is door een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er waren in de door Vastgoed Magazine georganiseerde contest 12 cases geselecteerd, verdeeld over drie categorieën: klantwaarde, marketing en specialisatie. Het kantoor met de meeste punten mag zich Woningmakelaar van het jaar 2012 noemen. Woningadviseurs is winnaar geworden in de categorie klantwaarde. De jury zegt over het bedrijf: 'Door als aankoopmakelaar veel tijd te steken in het achterhalen van de 'echte' woonwensen weet Woningadviseurs klanten te behoeden voor de aankoop van een huis dat niet bij ze past. Als verkoopmakelaar is Woningadviseurs niet bang voor een eerlijk advies, zelfs al is de klant daar niet blij mee. Het kantoor loopt met nieuwe ontwikkelingen voorop, is 24/7 actief met social media en zet elke woning met een professioneel marketingplan en een optimale presentatie in de markt. Zich inleven in klant én potentiële kopers is een sterk punt; waar concurrenten er niet in slagen een woning te verkopen lukt dat woningadviseurs vaak wel."

related partner content for mobile comes here

Makelaarsorganisatie Woningadviseurs is het bedrijf van NVM makelaar René Hoksbergen en social media marketeer Jannetta Dorsman. Het echtpaar werd bekend door het eerste Twitterhuwelijk ter wereld, de zogenaamde Twedding. Het nieuws over hun bruiloft, welke volledig werd geregeld via sociaal netwerk en nieuwsmedium Twitter, haalde de landelijke pers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in