Overslaan en naar de inhoud gaan

Lexa.nl lanceert nieuwe strategie en merkcampagne

Little Details, Great Stories maakt online daten weer persoonlijk
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De nieuwe strategie van Lexa.nl is erop gerichtd om de Nederlandse singles op een meer persoonlijke manier bij elkaar te brengen. Met nieuwe features, zoals een Spotify plug-in en virtuele dating coach Lara Bot, in zowel de (web)app als op de website, geeft de datingservice singles nieuwe manieren om meer te weten te komen over een potentiële date.

related partner content for mobile comes here

 

Little Details, Great Stories gaat in heel Europa tegelijkertijd op verschillende kanalen van start. De campagne begon tweede Kerstdag op tv en online en zal begin 2018 ook op de radio te horen zijn. De geïntegreerde campagne blijft zich in de loop van 2018 ontwikkelen met nieuwe commercials en edits op de verschillende kanalen.

Credits
Verantwoordelijke bij Meetic: Alexandre Lubot, Emilie de Feauterau, Julie Deffontaines, Sophie Ak Gazeau, Roelijne Peters 
Reclamebureau: MARCEL
Creatie: Jules Jolly, Maoré Vallejo
Copywriter: François Guyomard
Strategische planning: Séverine Bavon, Léoda Esteve
Inkoop: Sébastien Jauffret, Berangere Schehl, Philippe Franc
Social: Loris Bernardini, Anh-Dao Lepinaux, Julien Petit
TV productie: Cléo Ferenczi, Corretin Harran

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in