Overslaan en naar de inhoud gaan

Ritson en Sharp vergelijken elkaars Tijdschrift voor Marketing-covers op Twitter

Welke is het whackiest?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Australische marketingprofessoren Mark Ritson en Byron Sharp zijn populair in Nederland.  Reden voor ons om Ritson deze maand op de cover van Tijdschrift voor Marketing te plaatsen.

related partner content for mobile comes here

 

Kennelijk moet Ritson wel even wennen aan ons taaltje, zo blijkt uit zijn tweet… of is het de keuze voor het beeld?

 

 

Professor Byron Sharp hadden we in 2011 al in het vizier. Het coverbeeld was ietwat brutaal, dat geven we toe.
Desondanks blijkt de Australiër het blad al die jaren bewaard te hebben, gezien zijn reply op de tweet van Ritson:

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in