Overslaan en naar de inhoud gaan

Lee en Bijenkorf met eerste virtuele etalage

De hoeketalage op de Dam van de Bijenkorf is van maandag 14 tot en met maandag 28 augustus een virtuele etalage van jeanslabel Lee. Daarmee…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lee vertaalt de ‘Lee Makes History-campagne naar de winkelstraat. De etalage wordt getransformeerd in een virtuele wereld waarin niets is wat het lijkt. Met projectie veranderen gewone mensen in superheroes, uiteraard gekleed in Lee jeans.

related partner content for mobile comes here

Vier ogenschijnlijke gewone mensen lopen één voor één de etalage in en kijken om zich heen en naar het windowshoppende publiek. Door special effects verandert de ene persoon in een angstaanjagende Beastman, terwijl de ander zich in een Spideronic transformeert. De Flame of Flare hero gaat letterlijk in vlammen op en de Coverup superheld zorgt voor de komische noot binnen het gezelschap.

Het concept ‘Virtual shop’ wordt aangeboden door CityScape Media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in