Overslaan en naar de inhoud gaan

LBi verdwijnt, voortaan is het Digitas

Aanleiding voor de rebranding is de nieuwe internationale merkstrategie, waarin 'authenticiteit, verbinding en verwondering' sleutelwoorden…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het begon in 1995 met Lost Boys en Icon MediaLAB. Dat werd LBi Icon. In 2013 nam Publicis LBi over en liet het fuseren met Digitas, tot DigitasLBi: een verenigd, wereldwijd netwerk, met één missie, doel en cultuur. Het vereenvoudigen van de naam naar Digitas weerspiegelt de ambitie van de volledige eenwording van het bedrijf als ‘The Connected Marketing Agency’.

related partner content for mobile comes here

Tom Bals, managing director Digitas Amsterdam: 'We beschrijven onszelf als 'The Connected Marketing Agency', omdat we geloven dat er betere manieren zijn om merken te verbinden met mensen. Digitas is in onze ogen het bureau met het bewezen vermogen om verschillende experts op het gebied van data, strategie, creativiteit, media en technologie bij elkaar te brengen. Samen met onze collega’s van Publicis One kunnen we end-to-end geïntegreerde communicatie en marketingoplossingen bieden.'

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in