Overslaan en naar de inhoud gaan

LaFutura 2013: de toekomst in Nederland

Toekomstdenken wordt steeds meer een beleids- en managementtool, is de mening van de organisatoren van LaFutura 2013.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Toekomstdenken wordt steeds meer een beleids- en managementtool, is de mening van de organisatoren van .

related partner content for mobile comes here

Onder de noemer ‘NOW NEW NEXT Building the future industry’ komen trendwatchers, futuristen en innovatiemanagers samen op een internationale bijeenkomst, LaFutura 2013, van toekomstdenkers en -doeners, 11 november in Amsterdam.

LaFutura 2013 is de vierde bijeenkomst van het internationale netwerk van toekomstdenkers en -doeners, 11 november in Amsterdam, dat eerder samenkwam in Berlijn, New York en Helsinki. Het groeiende netwerk verenigt een nieuw vakgebied met invloeden uit diverse terreinen als sociologie, psychologie, technologie, marketing, communicatie en vormgeving.

Anders dan vaak gedacht gaat het niet alleen over mode en hypes, maar vooral over het identificeren en duiden van maatschappelijke ontwikkelingen voor commerciële en maatschappelijke toepassingen.

‘Door de mondiale versnelling van ontwikkelingen groeit de behoefte aan toekomstgericht denken’, aldus medeorganisator Hilde Roothart van Trendslator.

Wat de status is van het nieuwe vakgebied en hoe en wat het de wereld te bieden heeft, wordt tijdens deze 'co-working unconference' door de deelnemers gezamenlijk in kaart gebracht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in