DDB maakt reddings app voor zwemvestenmerk
Het Nieuw Zeelandse Hutchwilco is opgericht in 1894 en daarmee de oudste reddingsvesten fabrikant ter wereld. Aan hun reddingszwermvesten…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Reclamebureau DDB heeft daarvoor een oplossing gevonden: Een app waar alleen naasten de locatie kunnen zien en weten waar vissers hun anker hebben uitgegooid.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Een mooie app die echt toegevoegde waarde biedt voor de doelgroep van Hutchwilco en direct laat zien dat mobile ook goed ingezet kan worden door traditionelere merken. De campagne heeft ook op de Mobile Lions shortlist gestaan van Cannes Lions.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZie video:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid