Overslaan en naar de inhoud gaan

Koffiedik Kijken: ‘2018 wordt het jaar van de Blendle-coin’

Jildou van der Bijl (hoofdredacteur Linda) en Dave Freuenfelder (VodafoneZiggo) voorspellen de toekomst
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Tijdens het jaarlijkse evenement Koffiedik Kijken voorspellen experts de belangrijkste trends in marketing en communicatie. Dit jaar keken Erik Hensel (Lifehunters), Kerrie Finch (Finchfactor), Dave Frauenfelder (VodafoneZiggo) en Jildou van der Bijl (Linda) in hun glazen bol.

related partner content for mobile comes here

In deze video bespreken Van der Bijl en Frauenfelder hun belangrijkste stellingen.

Lees ook: Dave Frauenfelder, VodafoneZiggo: 'Het wordt volgend jaar weer spannend.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in