Koffiedik Kijken: ‘2018 wordt het jaar van de Blendle-coin’
Jildou van der Bijl (hoofdredacteur Linda) en Dave Freuenfelder (VodafoneZiggo) voorspellen de toekomst


Tijdens het jaarlijkse evenement Koffiedik Kijken voorspellen experts de belangrijkste trends in marketing en communicatie. Dit jaar keken Erik Hensel (Lifehunters), Kerrie Finch (Finchfactor), Dave Frauenfelder (VodafoneZiggo) en Jildou van der Bijl (Linda) in hun glazen bol.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In deze video bespreken Van der Bijl en Frauenfelder hun belangrijkste stellingen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press PhotoLees ook: Dave Frauenfelder, VodafoneZiggo: 'Het wordt volgend jaar weer spannend.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid