Overslaan en naar de inhoud gaan

Jumbo komt met wintercampagne

De supermarktketen zet in 2017 in op gezondheid.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Jumbo moedigt klanten aan om meer groente en fruit te eten door deze producten structureel onderdeel te maken van de jaar- en seizoensaanbiedingen. Zo zijn tijdens het winterseizoen de echte wintergroentes in de aanbieding. Ook staan er staan 200 gezonde(re) productlanceringen op het programma en is in de winkels veel aandacht voor vers. De supermarktketen let bij productvernieuwing op het terugdringen van suiker, zout en verzadigde vetten.

related partner content for mobile comes here

Snel, gezond en betaalbaar
Uit onderzoek onder ruim 1.200 Nederlanders in opdracht van Jumbo blijkt dat 58 procent vindt dat gezond eten vaak duurder is dan ongezond eten. Bovendien is 37 procent van de Nederlanders van mening dat het bereiden van een gezonde maaltijd vaak meer tijd kost dan van een ongezonde maaltijd. ‘Zoals te zien in de nieuwe tv-commercial willen mensen het liefst lekker eenvoudig te bereiden gezond eten’, vertelt Wim Junte, directeur Marketing a.i. van Jumbo Supermarkten. ‘In 2017 willen we lekker en gezond eten makkelijk bereikbaar maken voor iedereen.’

Vernieuwde Schijf van Vijf
Jumbo heeft de handen ineengeslagen met het Voedingscentrum. Samen hebben zij een aantal gezonde recepten ontwikkeld die voldoen aan de vernieuwde Schijf van Vijf. Klanten worden wekelijks geïnspireerd met nieuwe recepten waarin elke week een andere groente de hoofdrol speelt. Deze recepten dragen bij aan het eten van meer groenten en zijn ook heel eenvoudig te bereiden. Ze bestaan uit slechts 5 ingrediënten en zijn binnen 30 minuten klaar. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in