Overslaan en naar de inhoud gaan

Stunt: Paramount-film Rings laat nietsvermoedende klanten schrikken

Als promotie laat Paramount Pictures de nieuwe film tot leven komen in een elektronicazaak.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Rings is het nieuwste deel van The Ring-horrorfilms met als horrorfiguur Samara. Dit personage komt tot leven in een elektronicawinkel waar ze het winkelende publiek de stuipen op het lijf jaagt. Het gebeurt allemaal op de televisieafdeling van de zaak. Op alle tv’s is een beeltenis te zien van het meisje Samara, maar één tv heeft een geheim luikje. Achter dat luikje bevindt zich een ruimte waar een persoon zich kan verstoppen. Als het luikje weg wordt gehaald kan er letterlijk iemand uit het beeldscherm komen om zo het winkelende publiek te laten schrikken.

related partner content for mobile comes here

De video is op YouTube bijna 4 miljoen keer bekeken, terwijl op Facebook de teller al op 250 miljoen weergaven staat. Viral marketingbureau Thinkmodo is verantwoordelijk voor deze campagne. Dit bureau heeft in het verleden vergelijkbare campagnes voor films gemaakt. In 2013 werd uitgebracht als promotie voor de film Carrie en in datzelfde jaar kwam ook uit voor de film The Last Exorcism Part II.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in