Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne Sourcy is ode aan Nederland

Het Nederlandse mineraalwatermerk is sinds jaren terug op tv.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Samen met Brand New Telly werd een nieuwe merkcampagne bedacht en geproduceerd die net zo Nederlands is als het water zelf. &;Want water heeft het Nederlandse karakter gevormd en het Nederlandse karakter heeft Sourcy gevormd.&

De commercial laat Nederland zien vanuit het perspectief van de regendruppel. &;De druppel valt langs het Nederland waar iedereen vrij is om met elkaar te trouwen en waar onze kinderen opgroeien tot de gelukkigste ter wereld. We zien het Nederland waar we allemaal trots op mogen zijn. Na deze reis vol Nederlands karakter landt de druppel bij de bron in Bunnik waar hij zich na eeuwen van natuurlijke filtering uiteindelijk Sourcy mag noemen.&

De campagne ‘Sourcy. Vol Nederlands Karakter’ omvat ‒ naast uitingen op de landelijke tv-kanalen ‒ ook billboards, printadvertenties en een doorvertaling op de winkelvloer.


related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


Credits
Brand New Telly – Wouter van der Pauw, Head of Creative; Arthur Herpel, Head of Business; Jeroen Konings, Business Director; Jenny Bakker, Creative Producer; Auke van Rossum, Art Director; Linda Metman, Strategy Director
OneSize – Pepijn Padberg, Executive Producer; Rogier Hendriks, Regisseur
Sourcy (Vrumona) – Karlijn van Ruiten, Marketing Manager; Florence Moorman, Brand Manager; Muriël Boelen, Brand Manager; Tina Dijkshoorn, CMI, Media & Strategy Manager.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in