Overslaan en naar de inhoud gaan

IPTV biedt adverteerders kansen

De samensmelting tussen internet en tv hoeft voor de televisiereclame geen bedreiging te zijn. IPTV biedt juist nieuwe perspectieven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Maar daar staan duidelijke voordelen tegenover. IPTV maakt het mogelijk om, net als direct mail, reclame veel gerichter in te zetten. Zo kan reclame voor speelgoed worden vertoond in gezinnen met jonge kinderen, terwijl gezondheidsproducten voor senioren met name te zien zullen zijn bij 50-plussers. De waste zal daarvoor afnemen en commercials hoeven minder vaak te worden uitgezonden om de doelgroep te bereiken. Bedrijven als Packet Vision en Visible World werken nu al aan systemen die geadresseerde tv-reclame mogelijk maken.

Somber doen over de toekomst van televisiereclame is dan ook onnodig. De aloude droom van gepersonaliseerde reclame lijkt ook voor tv realiteit te worden.

Bron: Admap

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in