Overslaan en naar de inhoud gaan

Hulp gezocht bij congres Marcom 09

Op 3 en 4 juni vindt in Amsterdam Marcom 09 plaats. Op 4 juni wordt een deel van het programma gevuld door Tijdschrift voor Marketing.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 3 en 4 juni vindt in Amsterdam plaats. Op 4 juni wordt een deel van het programma gevuld door Tijdschrift voor Marketing. (top 10 meest gevraagde sprekers ter wereld), geeft voor een gezelschap van top 100 marketeers een presentatie over authenticiteit. Na het verhaal van Pine mag ik een debat leiden waarbij Hans Hagenaars (ING), Rene Repko (Hema), Pim van der Feltz (Google), Kiliaan Toorenaar (Marktplaats) met elkaar en het publiek in discussie gaan over o.a. authenticiteit en andere actualiteiten, zoals bijvoorbeeld de crises in de economie en de rol van interactieve media.

related partner content for mobile comes here

Gezien de bedrijven en merken die de heren (!) vertegenwoordigen valt er een leuke discussie te verwachten. Vooral Hans Hagenaars van ING zal een flinke dobber hebben aan zijn merk ING. Nu heb ik jullie hulp nodig voor de discussie. Ik heb een aantal originele stellingen nodig, die vuurwerk en inspiratie opleveren voor de discussie. Je kunt je reactie hier achterlaten. Of via Twitter een antwoord achterlaten met "> Dank alvast!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in