Overslaan en naar de inhoud gaan

WNF en Dirk winnen Dagbladgoud 2008

Het volk houdt van dieren. De advertentie ‘Bedankt, mam!’ van het Wereld Natuur Fonds (WNF) heeft dan ook gisteren Dagbladgoud 2008…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het volk houdt van dieren. De advertentie ‘Bedankt, mam!’ van het Wereld Natuur Fonds (WNF) heeft dan ook gisteren gewonnen in de categorie non profit.

related partner content for mobile comes here

Dirk van den Broek won ook met zijn Prinsjesdag-foto van het kabinet mét Dirk-tasjes.

Het Nederlandse publiek kon afgelopen weken op tien advertenties stemmen via de website van Dagbladgoud. Ze kozen voor de apen en de value for money-retailer.

In totaal werden 91 advertenties aangedragen voor het Dagbladgoud 2008. Een publiekspanel koos daaruit de tien favorieten.

De publieksprijs voor dagbladadvertenties wordt georganiseerd door Cebuco, de marketingorganisatie van de Nederlandse Dagbladpers en wil vergeleken worden met de Gouden Loeki-verkiezing voor de beste tv-commercials van de Ster. In 2005 won het WNF ook al het Dagbladgoud.

Toen kopte de advertentie ‘Oranje Boven’ en vroeg het WNF tijdens Koninginnedag aandacht voor de orang-oetan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in