Overslaan en naar de inhoud gaan

'Hekel aan pashokjes stimuleert online kopen'

Omdat zo’n 80 procent van de vrouwen zich onprettig voelt in pashokjes, kopen vrouwen steeds vaker hun kleding liever online. De vrouwen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zo blijkt uit een enquête van tijdschrift .

related partner content for mobile comes here

Van alle vrouwen shopt 64 procent ook online. En niet zo’n klein beetje, meent het tijdschrift, het afgelopen jaar kochten ze gemiddeld een derde van hun garderobe digitaal.

Ander leed is het zwaarder worden en niet meer in de oude maat passen.
92 procent van de vrouwen heeft gemiddeld drie maten in de kast hangen. Ze bewaren hun te klein geworden kleren, in de hoop dat ze ooit zullen afvallen.

Kledinggeld
Gemiddeld geven vrouwen 106 euro per maand uit aan nieuwe kleding en schoenen, ontdekte het tijdschrift. Vrouwen die meer geld aan mode besteden zijn tevredener over hoe ze eruit zien. Ze geven zichzelf een hoger rapportcijfer voor de manier waarop ze zich kleden. Vrouwen die gemiddeld per maand tot 45 euro uitgeven geven zichzelf een 6,5, vrouwen die 150 euro of meer besteden geven zichzelf een 7,6.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in