Overslaan en naar de inhoud gaan

Hornbach komt met 'modecampagne'

Bouwketen Hornbach brengt een ode aan kluskleding.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hornbach wil klussers die geen afscheid kunnen nemen van hun kluskleding naar eigen zeggen ‘een hart onder de riem steken’. 

related partner content for mobile comes here

&;Met deze tv-spot spelen we in op het ultiem herkenbare klusbeeld van de klusser en zijn of haar kluskleding’, legt Michel van Slingerland, marketingmanager bij Hornbach, uit. ‘De spijkerbroek die stijf staat van het behangplaksel en de verfresten. De trui met die scheuren. De schoenen die écht niet meer kunnen. Toch kan niemand afscheid nemen van die "kluscollectie". Niet omdat het modieus is, maar omdat er zoveel herinneringen aan kleven. Al die klussen die je hebt gedaan in die kleren: de tuin, de babykamer, de nieuwe badkamer, de keuken, noem maar op.’

Hornbach komt vaker met opvallende campagnes, zo ontwikkelde bureau Heimat vorig jaar een &;&; met de commercial over een gothic pubermeisje en haar vader.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Reclamebureau: HEIMAT, Berlin
Producent: Trigger Happy Productions
Regisseur: Carl Erik Rinsch
Camera: Bjorn Chapentier
Edit: Ben McCambridge

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in