Overslaan en naar de inhoud gaan

Hill+Knowlton Strategies Nederland wint goud voor beursgang van Takeaway.com

Golden World Award for Excellence, categorie Financial Services & Investor Relations, uitgereikt door IPRA
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Met haar communicatiestrategie voor de beursgang van Takeaway.com heeft Hill+Knowlton Strategies Nederland een Golden World Award for Excellence gewonnen, in de categorie Financial Services & Investor Relations.

related partner content for mobile comes here

De internationale prijs wordt ieder jaar uitgereikt door de International Public Relations Association (IPRA), de wereldwijde beroepsvereniging voor communicatieprofessionals.

Takeaway.com is het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl. Een belangrijk onderdeel in de communicatie was het onder de aandacht brengen van het bedrijf, de internationale groeistrategie, het business-model en de belangrijkste investeringscriteria van Takeaway.com bij alle relevante stakeholders.

De communicatiestrategie en begeleiding door Hill+Knowlton zorgde voor veel aandacht van media en opinieleiders en steun van investeerders en andere belangrijke stakeholders voor de beursgang.

De communicatiestrategie werd ontwikkeld en uitgevoerd door een team van communicatieprofessionals onder leiding van Sabine Post-de Jong.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in