Mountain verantwoordelijk voor merkpositionering en visuele identiteit Valstar
Bureau koos voor kleurenpalet dat vervreemdend is in de categorie.


Valstar, Nederlands producent van kasgroenten en services voor retail, foodservice en groothandelaren in Europa wil ‘invulling geven aan strategische ambities’. Daarom vroeg het designbureau Mountain een nieuwe merkpositionering en visuele identiteit te ontwikkelen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Mountain koos voor een kleurenpalet, dat naar eigen zeggen enigszins vervreemdend is in de categorie. Het bureau nam ‘leiderschap, vitaliteit, innovatie en iconografie’ als centraal uitgangspunt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet woordmerk is, samen met de pay-off ‘Vitality in Vegetables’, neergezet om kracht en vitaliteit uit te stralen, waarbij verloop en transparantie staan voor actie en verbinding.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid