Overslaan en naar de inhoud gaan

Het PR Bureau start nieuw bureau Blyde

In de markt gezet voor conflicting accounts.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het PR Bureau start een nieuw bedrijf. Het lanceert vanwege uitbreiding van het klantenportfolio en om bedrijven en merken die kunnen conflicteren met klanten van Het PR Bureau toch te kunnen bedienen. Blyde gaat direct aan de slag voor PR en merkactivatie voor telecomprovider Vodafone. Het eerste project is de campagne Vodafone Firsts. Dit account is mede ondergebracht bij Blyde, omdat het PR Bureau ook werkt voor Netflix. Marnix Geus. &;Beide richten zich op hetzelfde soort entertainment, en kunnen enigszins in elkaars vaarwater terechtkomen. Het leek ons goed Vodafone apart onder te brengen.&;

related partner content for mobile comes here

Vreugde

Blyde is een oud-Hollands woord en betekent ‘vreugde’, maar tegenwoordig is het ook een bekende internationale jongensnaam. De naam past bij de ambitie van Het PR Bureau om niet alleen de beste, maar ook de leukste te zijn. Blyde is onderdeel van Het PR Bureau en houdt zich net als zijn moederbedrijf bezig met het verbinden van mensen, merken en media door het creëren van relevante verhalen. Beide bureaus positioneren zich als connecting agency.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in