Overslaan en naar de inhoud gaan

Zuiver Media start platform mediaveilingen

Zuiver Media begint vandaag met een online platform dat exploitanten en adverteerders bij elkaar moet brengen op Zuiver Veilingen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zuiver Veilingen moet dagelijks nieuw aanbod bieden, variërend van folderverspreiding, ruimte in dagbladen, outdoor-vlakken, zendtijd op radio en televisie tot online campagnes. Alles wordt gevuld en aangeboden door de exploitanten. Er worden veilingen tegen opbod, of tegen een fixed last minute-tarief aangeboden.

related partner content for mobile comes here

&;Door veel partijen is over een dergelijke veiling in het verleden al nagedacht, maar nooit eerder is dit op de markt gebracht&;, zeggen Edwin Werkman en Ralph Kamphuis van Zuiver Media. &;Wij geloven in dit nieuwe mediamodel, dat voor zowel de adverteerder als de media-eigenaar interessant is.&;

Een aantal maanden geleden heeft Zuiver Media een sessie belegd voor alle uitgeverijen en exploitanten over dit initiatief en is met alle feedback en met name met het draagvlak vanuit uitgeverskant dit verder gaan ontwikkelen. Na veelvuldige testmomenten en testcases is Zuiver Veilingen nu klaar om live te gaan.

Adverteerders kunnen zich melden via de site .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in