Overslaan en naar de inhoud gaan

Droog wint Amsterdam Business Award 2014

De vakjury prijst het designlabel om ‘zijn onderscheidende koers en zakelijk instinct en de magneetfunctie die Droog vervult voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naast Droog behoorden ook SkyNRG en Wefilm tot de genomineerden. De ondernemersprijs is een initiatief van zakenplatform MeerBusiness Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

Juryvoorzitter Bart Maussen: ‘In 1993 stond Renny Ramakers met Droog aan de basis van een geheel nieuwe designstroming, die liefhebbers van Milaan tot Hong Kong in vervoering brengt. Door deelname aan prachtige internationale exposities, designcongressen en handelsmissies is Droog in de rest van de wereld misschien wel beroemder dan in Nederland. Met het toekennen van de Amsterdam Business Award spreekt de jury haar waardering uit voor de rol die Droog vervult voor het creatieve imago van de stad en het versterken van de Amsterdamse designsector. Daarnaast heeft Droog aangetoond al twintig jaar een belangrijke accelerator te zijn voor de carrière van menig ontwerper en financiert zij bijzondere collecties.’

Aan de Award is een advertentiebudget van 25.000 euro in De Telegraaf verbonden. Eerdere winnaars waren Olcay Gulsen namens Supertrash (2010), Hans Brouwer namens Massive Music (2011), Raymond Cloosterman namens Rituals (2012) en Guido van Heezen namens Effectory (2013).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in